O nas

Prowadzisz firmę, ale nie umiesz sprzedać się w sieci? Jesteśmy tu po to, żeby ci pomóc! Dziś obecność w Internecie to konieczność – statystyczny Polak spędza online 4,9 godziny dziennie! To czas dla Ciebie i Twojego biznesu – aby użytkownika zainspirować, zaciekawić, rozśmieszyć, nauczyć czegoś, a co za tym idzie zachęcić do zakupu produktu czy do skorzystania z oferowanej przez Ciebie usługi. Coraz więcej ludzi gości także na portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter; ludzie lubią udostępniać, lubią lajkować, dzielić się nowinkami, ciekawymi postami, dlaczego więc nie mieliby dzielić się wpisami dotyczącymi Twojego biznesu?

Robimy to, co kochamy

Piszemy, bo lubimy. Pisanie to nasza pasja, nie żaden przymus. Spełniamy się w pisaniu i pisanie daje nam energię do działania. Lubimy podejmować wyzwania, nie boimy się trudnych tematów. Pisać może każdy, ale my nie tylko możemy, my po prostu uwielbiamy to robić!

Dla nas liczy się jakość

Chcemy, aby nasza marka kojarzyła się z jakościowym pisaniem, pisaniem dla ludzi, nie dla wyszukiwarek. Bo to nie wyszukiwarka zrobi zakupy w Twojej firmie, to nie wyszukiwarka zainteresuje się Twoimi usługami. Dbamy o to, aby nasze teksty były merytoryczne, pożyteczne, czasem zabawne, a innym znów razem intrygujące. Kładziemy nacisk na jakość, bo jakość to nasze motto.

Tylko indywidualne podejście

Każdego traktujemy indywidualnie. Każdy biznes jest inny i każdy potrzebuje czegoś innego, aby z sukcesem zaistnieć w sieci. Pisząc nasze teksty, staramy się wydobyć to, co w Twojej firmie wyjątkowego, w czym się wyróżniasz i jakie są Twoje największe atuty. Dobre, rzeczowe teksty to wizytówka firmy, to jej droga do szerszego pokazania się w sieci i do zaprezentowania się jako ekspert w danej dziedzinie.

Subtelność to cnota

Wierzymy, że można wyplenić powstające wyłącznie pod wyszukiwarki, bezwartościowe teksty. Wierzymy, że każdy biznes może dać coś od siebie klientom, że może im pomagać, przekazywać wiedzę. Wierzymy, że w świecie nachalnej reklamy, lokowania produktów i wszechobecnych bilbordów można reklamować się subtelniej, z klasą, bez natarczywości i wzbudzania rozdrażnienia, jednocześnie edukując czy inspirując. Wierzymy, że jest to możliwe. Chcemy to robić, chcemy pogodzić dwie strony, biznes i konsumentów. Będziemy dbać o Ciebie, ale będziemy dbać także o Twoich klientów.

100% dla Ciebie

Jeśli za coś się zabieramy, wkładamy w to cały nasz zapał, umiejętności i miłość do pisania. Jesteśmy pełne pasji i zaangażowania, lubimy szperać i zagłębiać się w dany temat. Nigdy nie idziemy na skróty, nigdy nie piszemy na kolanie. Jeśli zajmiemy się tworzeniem treści dla Twojego biznesu, to poświęcimy swój czas, aby Cię poznać, poznać Twoją firmę, Twoją ofertę, ale i Twoją konkurencję. Przykładamy wagę do jakości, do użyteczności tekstów, do tego, abyś Ty był zadowolony i do tego, aby zadowolony był Twój obecny lub przyszły klient.

znak zapytania

Czy wiesz, że...

  • w dawnej polszczyźnie, oprócz czasu przeszłego, funkcjonował także czas zaprzeszły? Służył do podkreślenia, która z dwóch czynności przeszłych była wcześniejsza, np. "Poszedłem był do kina i obejrzałem film". Dziś czas zaprzeszły jest praktycznie nieużywany.
  • wyszukiwarka Google korzysta z algorytmów, czyli programów komputerowych, o nazwach Panda, Pingwin i Koliber? To właśnie dzięki temu zwierzyńcowi wyszukiwarka zwraca najbardziej wartościowe i dopasowane do naszego zapytania wyniki.
  • najdroższą książką świata jest "Kodeks Leicester" Leonarda da Vinci? Zapisana pismem lustrzanym zawiera przeróżne pomysły Leonarda z wielu dziedzin nauki. Znajduje się w posiadaniu Billa Gatesa, a jej wartość szacuje się obecnie na około 50 milionów dolarów.

Znajdź nas na


Facebook ikona Twitter